środa, 13 lutego 2013

Liebster Award


Zostałam nominowana przez

Bardzo dziękuję ;***


A o to pytania :
1. To jest twoj pierwszy blog ?
Jest to mój pierwszy blog na blogspot.com wcześniej posiałałam kilka blogów na onet.pl oraz wp.pl
2. Jakie jest twoje hobby ?

muzyka,film, podróże
3. Co sadzisz o tatuazach ?

Jestem na tak ! Uważam, że tatuaż powinnien być przemyślany, a nie zrobiony pod wpływem chwili. Trzeba pamiętać, że tatuaż to decyzja na całe życie. Sama planuje sobie zrobić tattoo
4. Masz zaufanego best-friends ?

Tak ;-) wiem, że mogę powierzyć jej każdą tajemnicę
5. Jak sobie wyobrazasz smierc ?

Nie wyobrażam jej sobie, staram się o niej nie myśleć i żyć chwilą
6. Jakie masz marzenie ?
Jeśli się spełnią to na pewno o tym napiszę
7. Co chcesz w sobie zmienic ?
W charakterze - może to abym się tak szybko nie wkurzała
8. Masz wrogow ?

wydaje mi się, że tak
9. O czym myslisz ?

teraz ? myślę co tu napisać . ;d;d
10. Wolisz luzny czy elegancki stroj ?

zależy od mojego nastroju, jeśli mam dobry dzień to wolę elegancki strój, a jeśli jestem wkurzona czy smutna to wolę coś luźnego.
11. Ulubiony kolor ?

niebieski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz