wtorek, 29 stycznia 2013

farbowanie

Farbę wybierałyśmy około 30min. Wróciłyśmy do domu i za jakiś czas wziełyśmy się do roboty. Na jasnych odrostach Martyny kolor farby czyli czerwona miedź, wyglądała jak marchewka. Oczywiście moja koleżanka spanikowała i chciała do tej farby dodać ciemniejszy kolor. Zaprotestowałam, jeśli doda ciemniejszą farbę to nadal będzie mieć czarne włosy(nic się nie zmieni). Nie wiem ile dokładnie robiłam włosy Martynie, ale już ok.19.1o.. zmyła farbę i wysłuszyła włosy.. Odcień czy się zmienił ? Nie, odrosty załapały,ale kolor (czarny) nadal został :( .. Widocznie Martynka musi rozjaśnić włosy i zafarbować je na miedziany kolor(tak jak wcześniej mówiłam)

zdjęcia robione na szybko, więc wyszło jak wyszło

4 komentarze:

  1. Ładny kolor <3
    Ja w sumie nie znam się na farbowaniu włosów, nigdy tego nie robiłam XD Mój naturalny nie jest zły.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja aktualnie mam miedziany kolor ale z blondu.Podzielam twoje zdanie ze najpierw rozjasnic a pozniej zafarbowac, a jak slugie wlosy ma twoja kolezanka ? jedna farba starczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma bardzo krótkie włosy, farby jeszcze troszkę zostało

      Usuń