wtorek, 29 stycznia 2013

wczoraj-dziś

Będę mieć w czwartek sprawdzian z polskiego, wszystko sobie przepisałam na czysto i mogę z ręką na sercu powiedzieć, że jest tego bardzo dużo.. Jednak trzeba dać radę, w domu będę na 15 i zaczynam się uczyć, nie mam innego wyjścia..Mogłam zacząć się uczyć tego wczoraj, ale po pierwsze nie chciało mi się, a po drugie oglądałam film ;d hah .. . A dziś ? do szkoły na 10 i będę się męczyć na matematyce, wcale bym nie poszła, ale trzeba(nie ma innego wyjścia) ..  Leżę w łóżku i czekam aż frytki będą gotowe do zjedzenia .. mniam ! Nie powinnam jeść frytek.. Obiecałam, że od stycznia omijam takie posiłki, ale ostatecznie przełożyłam to na luty(kiedy zaczną się ferie)

 hahah



Looper-Pętla czasu


2 komentarze:

  1. powodzenia na spr.
    smaka mi.narobilas tymi frytkami musze jutro isc do sklepu i kupic :)


    milego wieczorku:*

    OdpowiedzUsuń