niedziela, 27 stycznia 2013

nowy dzień

Nie lubię niedziel.. nie tylko dlatego, ze oznacza to koniec weekendu..Niedziele w moim odczuciu są strasznie długie, a do tego nudne ..  Nie wiem co mam robić, miałam czytać książkę, ale zrezygnowałam, miałam obejrzeć jakiś film lecz postanowiłam, że zrobię to wieczorkiem ;-) a teraz .. ? czekam na obiad i pomyślałam, że mogę coś napisać . Dlaczego nie.. !

obiecałam sobie, że o 15 będę się uczyć na angielski .. i co z tego wynikło ..?.. Godzina 15.23 a ja nawet nie otworzyłam książki ;-D oj.trudno, jeszcze trochę czasu mam to za jakieś 30min/godz zacznę się uczyć ;* !




Chce już lutyyy ! 
Chce do kina ! 


Planuje na te cztery filmy iść do kina,
a wy ?
Na co chcielibyście iść do kina ?






pozdrawiam ♥

9 komentarzy:

  1. Szczerze to nie wiem na co chciałabym iść do kina :) Byłam nie dano i nie zamierzam na razie iść (jeszcze na dodatek się do tego kina spóźniłam).

    http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hejjjjj:P
    spoko blog zapraszam do obserwowania mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nielubię niedziel ;p super blog, bardzo podoba mi się treść , jak i wygląd bloga ;pp

    http://what-do-you-call-tomorrow-without-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałam iśc na Życie Pi
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo niedziele sa strasznie nudne o.O nienawidze ich . Fajny blog .;)) Podoba mi sie to Hollywood u gory . :p pomyslowe ;)) Zapraszam do obserwowania mojego bloga ;))
    http://keepcalmforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nienawidze niedziel. ja ide z kolega na django ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog . Z chęcią będę cię dalej obserwować :D

    OdpowiedzUsuń